انعکاس بر میگردد؟؟

انعکاس بر میگردد؟؟

انعکاس بر میگردد؟؟

انعکاس بر میگردد؟؟

چه بر سر انعکاس آمد !

مثل همیشه سری به انعکاس زدم اما اینبار نیز تعجب کردم ! پس از ورود با این صفحه مواجه شدم !

برای دیدن تصویر در اندازه بزرگتر کلیک کنید.

بعد آن فورا اقدام به ثبت دوباره این وبلاگ کردم ! چون احتمال این را دادم که این وبلاگ توسط بلاگ اسکای پاک شده باشد . اما بعد ها فکر کردم حامد عزیز این وبلاگ را خودش حذف کرده است !! بنابراین هم اکنون ایمیلی به ایشان ارسال میکنم ، اگر این وبلاگ را خود حامد عزیز حذف کرده باشد که من هم حذف میکنم ! اما اگر توسط بلاگ اسکای حذف شده باشد به خود حامد بر گردانده می شود .

( البته بنده در ایمیل ارسال شده و هم در اینجا از حامد عزیز عذرخواهی میکنم ، امیدوارم از عملکرد من ناراحت نشده باشند)

نظرات 11 + ارسال نظر
بهار چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ب.ظ http://bahari.blogfa.com

وای چقدر بد

کورش چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ب.ظ http://kouhdaragh.blogsky.com/

فک کنم که همون حرفی رو که زده عمل کرده! با تمام ارشیو حذف...یعنی خداحافظ انعکاس...حامد جانمیتونستی ارشیو رو بذاری....

بله ظاهرا همینطوره !

غسالخان چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.zzrr.blogfa.com

چرا اینجوری شد...تا الان که این اینجا بود؟

اون همه پست چی شد؟

حامد تو زنده ای آیا؟

وحید تو توو چند ثانیه این همه کار رو با هم کردی؟ هم عکس از صفحه بگیری... هم آپش کنی... هم وبلاگ ثبت کنی....هم پست بنویسی؟؟؟ ای ول زبل خان...( بلا نسبت البته) ...

کورش اهورا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 ب.ظ

این یعنی چه ؟؟؟؟
من هم مثل شما سر زدم و این صفحه رو دیدم
امیدوارم صرف نظر از هر مساله ای
ختم بخیر بشه
چون اصلا از شیوه های انقلابی خوشم نمی یاد

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ب.ظ

خوب معلومه که خودش رفته بود. تو هم چه حالی داریا ! حامد خیلی نامردی .

hamed چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ب.ظ

نه :((((

آفرین وحید...

اگر خود حاج حامد وبلاگ رو حذف کرده ( که احتما میره ) به نظر من کار خیلی بی نظیری انجام داده !

مبنا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ب.ظ

ای میل حامد چی بود می نویسی اینجا؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ب.ظ

فکر میکنم کار خودش باشه. مرسی از اقدام مفیدت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ق.ظ

آفرین وحید . اقلا بیاد اینجا ببینه بهش فحش میدیم . حامد بی معرفت نامرد . تو که یک ربع قبلش پست گذاشته بودی . دوباره چرا زد به سرت ؟

جامد برای همه ی ما عزیز ِ

........... پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ق.ظ

حامد شوخی نداره. برای همین حامد شده . اوون یک آدمه بی نظیره با 1 میلیون بازدید کننده در 10 ماه این وبلاگ را گذاشت و رفت

غریبه پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ق.ظ

حامد دوست داریم . راستی من میدوونم وبلاگ جدیدش چیه . پیداش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد